E-mailmarketing: kant-en-klare nieuwsbrieven!

Toepassingen

Hoe werkt het?

Uw financieel advieskantoor kan aanzienlijke voordelen behalen door digitale nieuwsbrieven te versturen


  • Naamsbekendheid verhogen: het regelmatig versturen van nieuwsbrieven helpt bij het vergroten van de zichtbaarheid van uw advieskantoor bij bestaande en potentiële klanten .

  • Klantrelaties versterken: door relevante en waardevolle informatie te delen, kan uw advieskantoor een sterke band met klanten opbouwen en onderhouden .

  • Promotie van producten of diensten: nieuwsbrieven bieden een direct kanaal om nieuwe en bestaande diensten of producten te promoten bij uw doelgroep .

  • Verkeer naar de website genereren: een nieuwsbrief kan lezers aansporen om de website van uw advieskantoor te bezoeken, wat kan leiden tot hogere verkoop- en conversiecijfers .

  • Verbetering van online vindbaarheid: door relevante content te verspreiden via nieuwsbrieven, kan dit positief bijdragen aan de zoekmachineoptimalisatie (SEO) van de website van uw advieskantoor .

Onze alles-in-één oplossing


E-mail marketing is het aanbieden van content (uw boodschap) waarbij gebruik wordt gemaakt van nieuwsbrieven die worden verzonden naar (een selectie van) uw e-mailadressen bestand.

E-mail marketing in combinatie met een blog op uw website én een koppeling met social media apps is by far de meest effectieve methode om uw boodschap onder de aandacht te brengen van uw doelgroep.

Hoe wij dat doen? Dat leest u hieronder.

YORON schrijft twee nieuwsartikelen per week. Iedere maand (of vaker als u dat wilt) bundelen wij alle nieuwsartikelen in een nieuwsbrief die wij versturen naar het e-mailadres van uw relaties.

Door te klikken op een artikel in de nieuwsbrief wordt uw klant doorgeleid naar de landingspagina op uw website.

Op de landingspagina staat dan het volledige artikel met uw boodschap. Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan nieuws over pensioen, hypotheek of verzekeringen.

Of aan informatie over een speciale actie zoals een marketingactie rondom 'nabestaanden verzekeren' of 'nieuwe zorgpremies'. Maar ook kunt u een eigen artikel aan de nieuwsbrief toevoegen.

Heeft u uw landingspagina`s op uw website staan, dan wordt het tijd om klanten en prospects te verleiden om daar naar toe te gaan.

Hoe?

We koppelen uw LinkedIn pagina aan het systeem en kunnen zo uw landingspagina's promoten. Facebook en Twitter staan een automatische koppeling niet toe en dient handmatig te gebeuren. (wat overigens snel en eenvoudig kan)

Facebook is daarbij een zeer geschikt medium voor B2C en LinkedIn voor B2B.

En wilt u 'de jeugd' bereiken, dan moet uw boodschap te vinden zijn op TikTok, Snapchat, Instagram of in een andere app.

Zoals al gezegd schrijven wij elke week twee nieuwsartikelen. Deze artikelen gaan over hypotheken, verzekeringen, vermogensopbouw, pensioen enzovoort. Deze content wordt op uw website geplaatst (gratis), gedeeld via Social media apps en als nieuwsbrief verzonden naar uw relaties.

We leveren dus niet alleen het nieuws, maar brengen het ook naar uw klant toe.

Een goed gevulde e-mail lijst is goud waard! Begin vandaag nog met het opbouwen van uw eigen lijst.

De meeste e-mailadressen kunt u vanuit uw kantoorsoftware aanleveren/exporteren.

Uw bezoekers van de landingspagina`s op uw website kunt u een inschrijfmogelijkheid aanbieden, via een pop-up of via een reactieformulier onderaan het artikel. Zo bouwt u aan een uitgebreide e-maillijst.

Uit onderzoek blijkt dat 65% van de adviseurs niets meer van zich laat horen nadat een product of dienst is afgenomen.

75% van de relaties geeft echter aan graag op de hoogte te blijven van belangrijke ontwikkelingen. Dat doet u dus met name met de nieuwsbrieven!

Wij zorgen ervoor dat u in beeld blijft. Ieder maand weer! 

Via de koppeling worden de nieuwsartikelen automatisch op uw website geplaatst. Vervolgens brengen wij uw klanten via uw eigen Twitter of LinkedIn (Facebook moet handmatig) account en via de maandelijkse kant-en-klare nieuwsbrief op de hoogte van elk nieuw nieuwsartikel. Volledig automatisch!

Wist u dat dit gemiddeld 60% meer website bezoekers oplevert?

Natuurlijk kan het voorkomen dat u een door ons geschreven artikel in de nieuwsbrief wil aanpassen. Die vrijheid heeft u! In het online dashboard kunt u 24/7 inloggen. Hier kunt u onze artikelen aanpassen of eigen artikelen toevoegen aan de nieuwsbrief.

Ook uw eigen artikelen worden automatisch op uw website geplaatst en gedeeld via uw eigen Twitter en/of LinkedIn account en via de maandelijkse kant-en-klare nieuwsbrief. Volledig automatisch!

Tarieven


Nieuwsartikelen

Vanaf € 49,50

  • Licentie gebruik software voor mutaties aangeleverde artikelen e/o het schrijven van eigen artikelen
  • Afkoop auteursrechten
  • Inclusief 2 nieuwsartikelen per week
  • Inclusief plaatsing nieuwsartikelen op LinkedIn
  • Optioneel plaatsing artikelen op Facebook, X, Instagram & TikTok
  • tarief per maand en ex BTW
  • géén opstart- of implementatiekosten

Korting tot maximaal 50% in combinatie met andere producten/diensten van YORON

staffelkorting vanaf 1.500 nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Per bundel van 500 nieuwsbrieven: € 12,50

  • Inclusief up-to-date houden maillist
  • Inclusief statistieken (check op warme leads)
  • Incusief het versturen van maximaal 2 'eigen' campagnes
  • staffelkorting vanaf 1.500 nieuwsbrieven
  • tarief per maand en ex BTW
  • géén opstart- of implementatiekosten

Staffel

Staffelkorting vanaf 1.500 nieuwsbrieven

  • € 50,00 - 1.501 - 5.000 nieuwsbrieven
  • € 60,00 - 5.001 - 10.000 nieuwsbrieven
  • € 70,00 - 10.001 - 15.000 nieuwsbrieven
  • € 80,00 - 15.001 - 20.000 nieuwsbrieven
  • € 90,00 - 20.001 - 25.000 nieuwsbrieven
  • meer dan 25.000 op aanvraag

Wij rekenen met het aantal verzonden nieuwsbrieven en dus niét met het aantal e-mailadressen op de maillist.