Met de digitale vraagbaak kunnen uw klanten 24/7, snel en altijd deskundige antwoorden krijgen op al hun vragen!
Hoe maakt uw kantoor optimaal gebruik van de chatbots
Een chatbot biedt uw klant veel gemak en snelheid. De chatbots zijn altijd beschikbaar en geven direct antwoord op vragen die uw klanten stellen. De chatbots zijn zeer toegankelijk en werken op alle devices.
Tijdens ieder gesprek, bezoek of telefoontje kunt u uw klanten wijzen op de chatbots die op uw website (en webapp) te vinden zijn.
Tijdsbesparing:
De chatbot kan basisvragen van klanten beantwoorden, waardoor u en uw medewerkers meer tijd overhouden voor complexere zaken.
24/7 beschikbaarheid:
Klanten kunnen ook buiten kantooruren terecht met hun vragen, wat de service verbetert.
Kostenefficiënt:
In vergelijking met het aannemen van extra personeel, is een virtuele vraagbaak veel voordeliger.
Flexibiliteit:
De ondersteuning kan eenvoudig worden aangepast aan de actuele behoeften van het kantoor.
Deskundigheid:
De goed opgezette chatbot beschikt over actuele kennis van verzekeringen en kan accurate informatie verstrekken.
Ondersteuning bij claims:
De chatbot kan helpen bij het voorbereiden en indienen van schadeclaims.
Verbeterde klantenservice:
Door snelle en consistente antwoorden te geven, kan de klanttevredenheid toenemen.
Schaalbaarheid:
Het systeem kan gemakkelijk worden uitgebreid naarmate het kantoor groeit, zonder direct extra personeel te hoeven aannemen.
Deze voordelen dragen bij aan een efficiëntere bedrijfsvoering en een verbeterde dienstverlening voor uw kantoor!
Voor een snel antwoord op (bijna) alle vragen van uw klanten!
De chatbot is een digitale vraagbaak en geeft uw klanten snel toegang tot de informatie waar zij naar op zoek zijn, zonder dat zij door pagina's en pagina's met FAQ's hoeven te scrollen.
Mocht uw klant een vraag gesteld hebben die de chatbot niet kan beantwoorden, dan kan hij altijd contact opnemen met uw kantoor.. Ieder antwoord van de chatbot biedt de optie om door te gaan naar de contactpagina van uw website, e-mailadres of telefoonnummer.
Onderdstaand de 4 chatbots die YORON u kan aanbnieden:
Chatbot Hypotheken
Liever persoonlijk contact?
Heel eerlijk? Wij hebben ook veel liever direct contact met u :)
Chatbot Verzekeringen
Liever persoonlijk contact?
Heel eerlijk? Wij hebben ook veel liever direct contact met u :)
Chatbot Pensioen
Liever persoonlijk contact?
Heel eerlijk? Wij hebben ook veel liever direct contact met u :)
Chatbot Erfrecht/Estate planning
Liever persoonlijk contact?
Heel eerlijk? Wij hebben ook veel liever direct contact met u :)
Chatbot Financieel Advies
Liever persoonlijk contact?
Heel eerlijk? Wij hebben ook veel liever direct contact met u :)
Tarieven
Licentie chatbot
tarief per maand en ex BTW
Licentie meerdere chatbots
tarief per maand en ex BTW
Inrichting- & implementatiekosten
tarief ex BTW
- koppeling met uw ASSU Website: € 25,00
- Heeft u geen ASSU Website van YORON, dan leveren wij u de betreffende URL's van de door u gekozen Chatbots. De kosten daarvan zijn eenmalig € 95,00.
- jaarcontract tot 01-01
- opzegtermijn: 1 maand
- inclusief onderhoud