Ondernemingsplan YORON 2024

Ondernemingsplan


Dit ondernemingsplan is een hulpmiddel die ons in staat stelt structuur aan te brengen bij het bedenken, uitwerken, implementeren en uitvoeren van onze marketingstrategie en de financiele onderbouwing daarvan.

Een ondernemingplan bestaat uit twee onderdelen: een financieel plan en een marketingplan. Hier gaan we niet verder in op het financieelplan maar gaan we daarentegen uitgebreid in op het marketingplan.

YORON stelt uitdrukkelijk haar klanten centraal waarbij alle activiteiten zijn gericht op de specifieke wensen en behoeften van deze klanten.

Dit plan omvat een rapport waarin de commerciële inspanningen van YORON worden weergegeven. Door de interne en externe omgeving als basis te gebruiken voor de strategie kan op een goede manier ingespeeld worden op de kansen, bedreigingen, sterke en zwakke punten van YORON.

YORON is opgericht door Arjen Oeben Holla. Voorheen heeft Arjen ruim 15 jaar gewerkt in de assurantiebranche en was hij eigenaar van het assurantiekantoor Lancyr Oeben Holla. (en daarvoor medeeigenaar van Van Sambeek & Oeben BV). In 2008 heeft hij zijn bedrijf verkocht en is hij verder gegaan met het bouwen van websites voor zijn ex-collega's. Arjen is daarmee een van de pioniers in onze branche als het gaat om online marketing.

Was YORON van origine een webdesignbureau, inmiddels is YORON uitgegroeid tot een professioneel marketingbureau op het gebied van online marketing met de focus op het intermediair: de financieel advieskantoren, hypotheek-, assurantie- en pensioenkantoren.

Jara Kraai is vanaf 1 juli 2021 het team van YORON komen versterken. Op dit moment maakt zij kennis met alle facetten van YORON met de bedoeling om op korte termijn het roer over te nemen.

Wij willen de financieel adviseur écht helpen om te excelleren. Door hen in staat te stellen méér waarde te leveren aan hun klanten.

"Uw behoefte is ons vertrekpunt". En met onze marketingdiensten en webtools tackelen we samen met onze klanten hun problemen en dragen wij oplossingen aan.

Het begint met vertrouwen. Het vertaalt zich onder andere in met onze klanten meedenken, service verlenen, proactief zijn en ook neen durven te zeggen. Wij geloven in deze benadering!

De branche kenmerkt zich door snel elkaar opvolgende ontwikkelingen zoals verdergaande digitalisering, consolidatie, opleidingseisen, toetreding branchevreemde spelers en bovenal wijzigingen in het consumentengedrag.

Als we rondkijken in onze branche, dan zien we heel veel kantoren moeite hebben om zich staande te houden.

YORON is werkzaam op het snijvlak van de verzekeringsbranche en het internet. Wij kunnen klankborden en doen dat graag en met veel overtuiging!

Wij adviseren over uw bedrijfsvoering met als speerpunt uw online marketingstrategie en de inzet van de online communicatiemiddelen. Wij denken met u mee over de vraag wat dat betekent voor de bedrijfsvoering en hoe u daarop kunt inspelen.